Atsiliepimų tvarkymo taisyklės

1. Duomenų valdytojas ir el. parduotuvės Odos priežiūros priemonės“, talpinamos interneto adresu opp.lt operatorius yra Kristina Kazlaitė, dirbanti pagal Individualios veiklos pažymą nr. 529263, PVM mokėtojo kodas LT100008038619, veikla registruota Austėjos 46-2, LT08400, Lietuvos Respublika, elektroninio pašto adresas – info@opp.lt.

2. Šios vartotojų Atsiliepimų tvarkymo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato el. parduotuvės „Odos priežiūros priemonės“  Klientų Atsiliepimų apie įsigytas prekes rinkimo, tvarkymo ir jų viešinimo tvarką.

3. Atsiliepimas – tai Kliento, įsigijusio prekę el. parduotuvėje pateikta atvira nuomonė apie prekę.

4. Reitingas – tai Kliento įsigytos prekės internėtinėje svetainėje pateiktas įvertinimas „balais“ 5 (penkių) žvaigždučių sistemoje.

5. Klientas – veiksnus fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekių el. parduotuvėje opp.lt.

6. Kitos Taisyklėse naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme, Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme ir kituose teisės aktuose.

II. Atsiliepimų rinkimo tvarka

7. Bendrovė skelbia autentiškus, t. y. tik pačių Klientų sukurtus ir pateiktus Atsiliepimus. Koreguojamas gali būti tik pranešimo ilgis, akivaizdžios gramatinės ar skyrybos klaidos.

8. Atsiliepimai renkami Bendrovės iniciatyva, kreipiantis į Klientus perkant prekes, tokiu būdu užtikrinant, kad Atsiliepimas yra gaunamas iš asmens, kuris įsigijo prekes.

9. Bendras Reitingų balas skaičiuojamas išvedus aritmetinį vidurkį, t. y. susumavus visus gautus įvertinimų balus (žvaigždutes) ir padalijus juos iš gautų įvertinimų balų skaičiaus.

10. Atsiliepimus gali palikti visi vartotojai, įsigiję prekes opp.lt

11. Bendrovė skelbia tiek teigiamus, tiek neigiamus vartotojų Atsiliepimus.

12. Bendrovė neskelbia komentarų ir turi blokuoti komentarus, kurių turinys yra įžeidžiantis arba susijęs su Bendrovės paslaugomis ar prekės ženklu; jei yra keiksmažodžių, neapykantos kurstymo, diskriminacijos, grasinimų ir pan.

13. opp.lt viešai rodo tik Atsiliepimą pateikusio asmens vardą ir Atsiliepimo turinį.

14. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais el. pašto adresas, telefono numeris ar kita informacija susijusi su asmeniu, kuris pateikė Atsiliepimą nėra publikuojama teisėtais pagrindais.

15. Atsiliepimai gali būti skelbiami lietuvių ir anglų kalbomis.

16. Atsiliepimus el.parduotuvėje vartotojai skelbia neatlygintinai.

17. Bendrovė turi teisę keisti, taisyti ir pildyti Taisykles teisės aktuose nustatyta tvarka. Taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo internetinėje parduotuvėje momento.

III. Baigiamosios nuostatos

18. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

19. Asmens identifikacijos dėl pateikto Atsiliepimo ir (ar) Reitingo apie prekę tikslu bei siekdama vartotojams leisti susipažinti su internetinėje svetainėje įsigijusių prekę pirkėjų patirtimi ir nuomone (vertinimu), ohhira.lt tvarko Klientų pateiktus asmens duomenis. Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą galima sužinoti ohhira.lt privatumo politikoje.

20. Asmenys gali kreiptis dėl Bendrovės vykdomo Atsiliepimų tvarkymo el. paštu: info@opp.lt arba telefonu +37068501975.

21. Asmenys, manantys, kad jų teisės buvo pažeistos, gali prašymą/skundą pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt tel. (85) 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/ .